وفای شمع...

*عاشقانه ها*


وفای شمع را نازم كه بعد از سوختن


به صد خاكستری در دامن پروانه میریزد


نه چون انسان كه بعد از رفتن همدم


گل عشقش درون دامن بیگانه میریزد

 



نظرات شما عزیزان:

زیبا
ساعت11:32---15 آذر 1392
سلام
پرواز هیچ پرنده ای را حسرت نمی کشم وقتی قفسم چشمهای توباشد....


Fatemeh
ساعت18:49---12 آذر 1392
سلام . با عرض معذرت ،

شما چند ماه پیش به من سر زدین و منو باعنوان

as binafas لینک کردین .

متاسفانه من اون موقع نتونستم بهتون سربزنم .

بعدشم یادم رفت ...

الآن که داشتم کامنتای قدیمی وبمو میخوندم

متوجه شدم ...

البته الآن آدرس وبمو عوض کردم ...

اگه دوست داشتین لینکمو تغییر بدین ...

معذرت و ممنون ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط هادی|

آخرين مطالب
» قدم میزنم..
» دوستش دارم...
» وفای شمع...
» اینم از ما...
» قیامت من...!
» بفهم...
» welcome
» نویسنده کجاست...؟
» آغوش..
» گاهی...
» الکی نگید
» فراموشش کردم...
» زندگیم...
» هیچوقت
» دانلود
» اهنگ ها
» دانلود
» چه کنم؟
» فکر تو
Design By : MohammadDesign.IR